söndag, januari 25, 2015

Run to the hills

Jag kanske har gått händelserna i förväg igen. Det må vara hänt, men jag tycker inte att jag överreagerar. Jag tycker att jag reagerar.
Så länge allt blir bra i slutändan så är det väl ändå en utveckling som är bra. Eller något.
Jag orkar inte fokusera på det där här nu ändå.

Istället vill jag lyfta fram att jag har varit ute och sprungit idag! Det var ett tag sen nu, på grund av kyla, väderlek och mängd snö och is på backen, men idag ansåg jag att faktorerna samstämde på ett godtagbart vis, och gav mig ut.
12,15 km på 1:02:05 som gav snittet 5:07/km. Det är inte mitt bästa tempo. Men det kan man heller inte vänta sig. Jag sprang senast den tredje januari och har inte varit alltför aktiv däremellan. Så nöjd, det är jag minsann ändå!

Ordet är fritt, nu är det ditt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar