lördag, januari 24, 2015

Det är över nu.

Här sitter jag och funderar:
Ska jag skriva ett inlägg eller inte?
För det finns så innerligt många tankar just nu. Så många argument, dessutom. Så mycket ilska, och en så stor känsla av svek.
Men mest av allt finns det en uppgivenhet.
Nu slutar jag kämpa.

Om det nu visar sig att jag har kastat bort de två senaste åren av mitt liv på någon som bara har låtsats och utnyttjat mig och framför allt min tillgänglighet för någonting jag överhuvudtaget inte kan begripa, nej banne mig, då är sista ordet redan sagt.
Det är ändå inte lönt att attackera med anklagelser, det kommer ändå inte leda någonvart.

Så nej. Jag skriver inte det inlägg jag ändå egentligen har så mycket material inom mig till, som skulle behöva komma ut.


Ordet är fritt, nu är det ditt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar